TOIMINTAOHJEITA ERILAISIIN TILANTEISIIN

Opis­ke­li­jan opin­not jos­sa­kin ai­nees­sa ei­vät ete­ne tai opis­ke­li­jal­la on hy­lät­ty/hy­lät­ty­jä suo­ri­tuk­sia.

Opis­ke­li­jal­la on T/K-mer­kin­tö­jä ja/tai pois­sa­o­lo­ja. Huo­li opin­to­jen ete­ne­mi­ses­tä kas­vaa.

Opis­ke­li­ja ei osal­lis­tu ryh­män­oh­jauk­siin eikä vas­taa wil­ma-vies­tei­hin.

Pohdi yhdessä muiden ryhmänohjaajien kanssa, miten toimisitte seuraavanlaisissa tilanteissa?

Opis­ke­li­ja ker­too, että mo­ti­vaa­tio kou­lua koh­taan on hu­kas­sa.

Opis­ke­li­jal­la on pal­jon myö­häs­ty­mi­siä ja hän ker­too, että uni­ryt­mi on se­kai­sin.

Opis­ke­li­jal­le on ker­ty­nyt pois­sa­o­lo­ja. Pois­sa­olot on sel­vi­tet­ty asi­an­mu­kai­ses­ti, mut­ta nii­tä al­kaa sil­ti olla lii­kaa opin­to­jen edis­ty­mis­tä aja­tel­len.

Sa­von­lin­nan ly­se­on lu­kioOpas ryh­män­oh­jaa­jil­le 9.4.2020 (päi­vi­tet­ty 20.12.2023)9.4.2020