Kortti- ja lupakoulutukset

Samiedun kortti- ja lupakoulutukset

Savonlinnan lukioissa opiskelevat opiskelijat saavat korttikoulutukset ja/tai -testit aina kiinteään hintaan 20 e / kpl. Hinta on sama, osallistuitpa joko koulutukseen + testiin tai pelkkään testiin. Ilmoittautuminen koulutuksiin Samiedun koulutuskalenterin kautta. https://samiedu.fi/kortti-ja-lupakoulutus/

Opiskelijan tulee kirjata ilmoittautumislomakkeen “lisätietoja”-kohtaan, että hän opiskelee Savonlinnan lyseon lukiossa, niin hän saa koulutuksen jälkeen laskun oikealla alennetulla hinnalla. Erinomainen ja edullinen mahdollisuus hoitaa esim. hygienia- tai anniskelupassiasiat kuntoon kesätöitä varten! Lisätietoja opintokoordinaattori Matti Heinoselta.

Xamkin koulutuskalenteri

Xamkin avoimen amk:n koulutuskalenterin kautta voit myös etsiä lukiolaiselle soveltuvia kortti- ja lupakoulutuksia. Avoimen amk:n opintojaksot ovat lukiolaisille maksuttomia, mutta kortti- ja lupakoulutusten viranomaismaksut lukiolaisen tulee maksaa.

Xamkin koulutuskalenteriin pääset täältä.