Opiskelupaikan vastaanottaminen

Mikäli sinut on valittu opiskelemaan Savonlinnan lyseon lukioon, voit ottaa opiskelupaikan vastaan tältä sivulta löytyvän linkin kautta.

Opiskelupaikan voi ottaa vastaan 17.6.2017 – 29.6.2017 välisenä aikana. Tämän ajankohdan jälkeen opiskelijan katsotaan jättäneen opiskelupaikan vastaanottamatta ja opiskeluoikeus raukeaa.

Jos opiskelija haluaa tämän jälkeen hakea opiskelemaan Savonlinnan lyseon lukioon, on opiskelijan otettava yhteyttä suoraan oppilaitokseen 7.8.2017 alkaen.

Opiskelupaikan voi ottaa vastaan myös kaavakkeella, joka lähetetään jokaiselle opiskelemaan valitulle oheismateriaalin mukana.  Kaavake tulee lähettää siten, että se on perillä koululla viimeistään 29.6.2017 klo 12.00 mennessä.

opiskelupaikan vastaanottamisnappula